Tuesday, December 18, 2012

ouh, cik hati ..

hyee guys ..!

hari ni lah hari yg paling kritikal utk aku . i don't know why tetibe bangun tido perasaan rindu da capai tahap maksimum ..! Homaigott ..! heee ~  Okayy, fine .. aku x pernah bercinte , but i think i had fall in love with someone . Perasaan nih datang secare tiba tiba .. Now, I know that its hurt when we miss someone .. :"(
Thank atas nasihat adek sayang aku nih , Intan & Dayah si pendengar setia nih , kuranglaa sikit rase tuh ..

Adek pesan , "bak kate ust. Don .. kalo kite rindukan seseorg , kite letak tgn kat dada n bace Al-Fatihah dgn sepenuh hati n niat agar org tu pon rase ape yg kite rase .."

Dayah pesan . " Jgn bersedih bila Allah jarakkan kte dgn si dia .. Sebb Allah nak pelihara kesucian cinta tu.. Bila kte rinduu, mengadulah pd Yang Maha Mengetahui .. " 

Lagi 1 pesan dayah , "u must move 1 step forward" ..  Sory dayah ..! This advice aku ta bole nk follow .. nope ..! mybe its hard 4 me to do that .. Aku x pernah ade perasaan cam nih .. so , honestly aku ta reti ..   

However , I like dis quote n special picture given by Amin ..

Awak tahu kenapa Allah mencipta JARAK antara kita ..? sebab Allah nak kita saling MENDOAKAN walaupun kita berjauhan ♥. ^_^




Nice kan ..??

Semoga ape yang sy rasa ni , awak pon rase yang same .. >.<   
Insyaallah ade jodoh kite , kite akan bersatu jugak ..  I believe in Allah promises ..!
"Perempuan yang baik , utk lelaki yg baik"  :D

No comments:

Post a Comment