Monday, February 4, 2013

melaka oh melaka ~

salam februari guys ..! *senyum lebar*

ni bukan laa kali pertame aku pegi melaka , tapi ni lah kali pertame aku drive kat melaka tuh besame org yg taktau jalan melaka .. okayy , cam sengal kan ..?? HAHAA
pegi ni pon sebab aku nak release tension , da semak sangat daa otak aku ni ngan nombor .. so , sesekali bejalan , memekak , buat kepoh kat tempat org pon okayy what .. tambah2 pulak bile hangout ngn si Auni Aizie nih , serupa kua ngan kera .. eh eh .. yang paling tak tahan , sepanjang kat melaka tuh , penoh aku maki jek laa banda tu .. mane tak nye, g memane pon sesat .. panas jugak kan kadang2 .. HAHAA

okayy laa , tanak cakap byk coz selambe jek aku berblogging lam opis .. muehehee ..! I'm rock bebeh ..!
nah , gamba sekitar vacation ..



haa , ni laa Auni yg aku cakap tuh .. muke die pon da nmpak  buas die kan ..?? hahaa



yg ni nak show off cincin sebenanyee , okbaii ..!














sesampai jek aku kat kolumpo , dengan keadaan penat tahap gaban , aku merelakan jek diri utk join #sawaness ni photoshoot .. *konon konon jek* nasib laa aku sayang engkorang ..
ni laa hasil nyee , actually dayah nak test instax baru die .. adiah besdayy kate nyee .. heee ~









okayy , yg ni post ala ala kat istanbul .. weee ~

No comments:

Post a Comment