Wednesday, February 13, 2013

wife to be ---------> E-DAY

Dear Heartsssss ..!

knockk knockk ..! pagiiii guys .. heeee ~
Lately nih agak bz sket , so tade mase nak update blog .. da macam wakil rakyat pon ade bz die .. heee ~

10.2.2013 - A big day for besties

Sorang besties aku da selangkah ke alam pertunangan .. hmm, actually seriously x sangke yg sorg dr ktorang akan melangkah ke alam baru .. mane tak nye , dulu berkepit jek 3 orang , "rara , yaya & lily" .. sume punye perangai pon mintak samak jek memasing .. pantang jumpe , begado jek .. ngeh ngeh ngeh ~

Now, cik yaya dah pon selamat bertunang , juz menghitung masa utk menamatkan zaman bujang jek .. Jeles pulak aku tgk minah ni .. *kenyitmata*

nah , korang tgk gamba die .. she was so beautifulll ..! aku gtau dlm ni jek laa , kalo puji dpn2 karang , mau aku yg meroyan layan die .. -_-" hehee


haaa ..! ni laa cik yaya kite ..! sayang kamOo ..! congrats sayang ..!

haaa , ni EXCLUSIVE pade sesape yg nak sgt tgk  fiance cik  yaya nih .. heee ~





dr kiri : cik lily , cik yaya n cik sophie .. ehem ,,!













okayy , yaya yg btunang  , aku yg pose lebih .. tu biase .,. >.<


dr kiri : cik lily , cik zaza, cik rara ..
dpn : cik yaya






okayy , dlm sume gmba ni aku laa plg excited kan ..? *tau dah*
hmm , sedih pulak bile tgk gamba ni .. afta dis, cik yaya da x bole memaen lg , belajarlaa jd seorg yg matang .. semoga dipermudahkan segala urusan ..

" so many memories , so many stupid things , so many inside jokes , and the craziest night , everything crazy that I do always seems to happen when I'm with my best friends ."  :")



No comments:

Post a Comment